Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
June 12, 2013
Image Size
798 KB
Resolution
1754×1240
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,414
Favourites
84 (who?)
Comments
23
Downloads
4
×
The only E3 2013 News that matters by Frobman The only E3 2013 News that matters by Frobman
Everything else is obsolete! Even the other cool stuff like the other Nintendo & Sega games! The only thing that made me go "MEGA MAN IN SUPER SMASH BROS?! SHOW ME THAT TRAILER QUICK!" And rewatch that trailer like 20 times.

Enjoy!
Mega Man & Mario owned by Capcom and Nintendo respectively.
Drawing by Frobman
Add a Comment:
 
:iconsupermariomaster170:
SuperMarioMaster170 Featured By Owner May 6, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Yay!
Reply
:iconmorphiusx:
MorphiusX Featured By Owner Oct 31, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Kirby & Rockman would be an excellent team pair! Especially in Super Smash Flash 2!
Reply
:iconangelshadow3593:
AngelShadow3593 Featured By Owner Aug 27, 2013  Hobbyist Digital Artist
lol its true because that really was all I cared about more than any of the other news shown in e3 :laughing:
Reply
:iconauthornumber2:
AuthorNumber2 Featured By Owner Jul 9, 2013   Digital Artist
Every day until its release and even then I'll keep watching it.

Seriously though, Nintendo should offer to buy the whole Rockman/Megaman IP from Capcom. Doubt they'd let them, but I htink Nintendo would do the series better justice then Cappy has these past few years. *stares at 4 cancelled games of awesome and the crappy phone game, whatever its called*
Reply
:iconbattybuddy:
battybuddy Featured By Owner Jun 20, 2013
More love then his own company gave him. :3
Reply
:iconomnipotentmiku:
omnipotentmiku Featured By Owner Jun 17, 2013  Hobbyist General Artist
I remember his appearance being speculated on Whachow a long while back and now it's official. You guys have like ESPN or something :o Jk that was a bad joke. I'm just gonna walk away now...
Reply
:iconkell0x:
Kell0x Featured By Owner Jun 15, 2013  Student General Artist
haha I wouldnt say only I was super happy to see the new FF trailer and Pokemon trailer but Megaman on the game is aawesome news yes
Reply
:iconblitz-the-hedgehog:
Blitz-the-Hedgehog Featured By Owner Jun 13, 2013
I was happy that he got in but you know who I would also like to see in Smash 4? Rayman or Geno from Super Mario RPG
Reply
:iconstrangerataru:
Strangerataru Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist Writer
The Animal Crossing Villager looks fun too.
Reply
:iconluke-the-f0x:
Luke-the-F0x Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
Yeah, apart from Donkey Kong Country: Tropical Freeze, this has surprised me as well and I'm glad he is in it as he did appear on the NES & SNES.
Great job, mate.
Reply
Add a Comment: